Notifications
Clear all

Video chat de aksa

5 Posts
5 Users
0 Reactions
25 Views
(@Anonymous)

[#3]

Buna, sunt studenta in Iasi si a-si vrea sa incep sa fac videochat de acasa, pt un ban in plus pe pandemia asta. Ave-ti idee pe ce site trebuie sa intru, ca nu ma pricep. Am laptop cu webcam performant, dar nush pe ce site se fac cei mai multi bani.. Multumesc!

Posted : 07/05/2020 2:26 pm
(@anamariaks)
Eminent Member

Buna, Sanzy! Eu ti-as recomanda totusi sa faci videochat din studio, se castiga mult mai bine, e mult mai avantajos. Sunt si in Iasi destule studiouri bune, unul la care ma gandesc e Studio 20, stiu ca e nou deschis

Posted : 14/05/2020 2:55 pm
(@Anonymous)

Nu as recomanda webcamul de la laptop pt videochat. E destul de mult de explicat si despre bani, depinde f mult ce vrei sa faci pt banii aia si ce sistem e mai bun pt tine: premium, freemium. Sunt niste articole interesante pe despre-videochat.ro si multe sunt pt modele incepatoare. Poate gasesti acolo informatiile.

Posted : 18/05/2020 1:00 pm
 Rita
(@rita)
Eminent Member

Si eu sunt de aceeasi parere. E complicat de acasa. Si eu am incercat, dar nu e combinatie. Cauta un studio bun si angajeaza-te acolo

Posted : 25/05/2020 5:29 pm
(@constantinr)
Active Member

Angajăm.

Oferim echipamentul necesar :

- PC/Laptop , asistenta achizitionare PC/camera/monitor, configurare, soft-uri
- creare / editare conturi pe orice site
- set-up lumini
- cameră video performanta
- lumini - server.

Această este o șansă unică de a face o sumă mare de bani de acasă , cu bonusuri de 10 % pentru fiecare recomandare care duce la alăturarea uni membru nou in echipa noastră.

Suntem o echipă eficientă și serioasă , oferim încredere și servicii de calitate.
Pentru mai multe detalii nu ezitați să mă contactați.
Numărul de telefon : +40731273025
La rândul meu vă pot face legătura cu colega mea , managerul acestui proiect care poate discuta la orice oră în legătură cu această ofertă.